Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


.:زندگی منه:.

اگه قراره فردا من فرتی بمیرم ........ باید خنگ باشم دنیا رو جدی بگیرم

 

چرا کسی که من دوستش دارم همیشه پیش کساییه که دوستش ندارن؟

چرا تمام رویا های من با اون مال کسایی میشه که اصلا نمی خوانش؟

چرا واسه اونا در دسترسه ولی واسه من نه؟

چرا نمی تونم دوستش نداشته باشم ؟

چرا من باید همیشه تو عذاب باشم؟

از این زندگی بیزارم

از این همه احساساتی بودن متنفرم

از شکستن از درد کشیدن از مردن متنفرم

از انتظار.......

 



نظرات شما عزیزان:

sex_tehroni
ساعت16:41---11 ارديبهشت 1390
دوس دارم بزارم تو شورتت

شهاب خان
ساعت10:58---28 فروردين 1390
اوووه چه دله خسته ای داری این شر ورارو نوشتی...افسردگی و اینا یه سن خاص داره بگذرونی تموم میشه...هه شوخو کردم بابا...hitall_rapboy@yahoo
inam wbame bia bam ashnatar sho
www.shahab-hitall.mahtarin.com
bia man khodam machet mikenam khu shi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:,ساعت10:34توسط روانی | |